Alla inlägg den 10 april 2015

Av Emmy Almyren - 10 april 2015 16:17

Hejsan!
Min mamma fyllde år igår så vi ska ha kalas för henne idag. Våra gäster kommer typ om 2 timmar men innan det ska jag dekorera tårtan.

När jag var på Ullared så köpte jag sånna där off shoulder tröjor och jag undrar därför om någon av er har något tips på en bra bh utan axelband?
För det blir så mycket snyggare än om det går två band över axlarna hahah.
Jag har 2 stycken redan men dom åker ner typ hela tiden så dom är as jobbiga. Men om ni har tips på någon som sitter bra och inte glider ner så får ni jätte jätte gärna kommentera det eller skriva det till mig på kik eller nått!
Jag skulle verkligen bli glad för jag vill kunna använda dom tröjorna utan att det blir jobbigt.

Tack på för hand!!

Kik - emmyalmyren

Kram
//Emmy

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Om du var fast i ett rum vad är det första du skulle tänka på?
 Han/Hon
 Mat
 Kläder
 Din familj
 Ditt husdjur
 Skolan

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015
>>>

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards