Direktlänk till inlägg 14 mars 2015

Helg!!

Av Emmy Almyren - 14 mars 2015 18:31

Just nu sitter jag på ett släktkalas och får egentligen inte använda mobilen men de skiter vi i för jag tycker att ni kan få ett litet inlägg #badass

Är det bara jag som älskar Melodifestivalen?
Jag vet inte varför för det finns typ inga bra låtar men jag har alltid älskat att kolla på det. Jag längtar tills jag kommer hem för då blir'e mello-dags med Linnea.

Idag var också första gången jag använde min nya vårjacka, den är as snygg. Den är rosa!!! Typ en bomber-jacka.
Kommentera om ni vill ha bild på den för då kan jag lägga in det i nästa inlägg.

Kram
//Emmy

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emmy Almyren - 10 april 2015 16:17

Hejsan! Min mamma fyllde år igår så vi ska ha kalas för henne idag. Våra gäster kommer typ om 2 timmar men innan det ska jag dekorera tårtan. När jag var på Ullared så köpte jag sånna där off shoulder tröjor och jag undrar därför om någon av er ...

Av Emmy Almyren - 7 april 2015 22:50

Nu ska jag snart sova eftersom jag är jätte trött efter en dag på Ullared. Vi åkte hemifrån klockan 6 och kom fram runt 8, ungefär då dom öppnar. Vi var där i ca 10 timmar. (?) Men i alla fall så köpte jag ju då lite grejer där och jag undrar om n...

Av Emmy Almyren - 26 mars 2015 18:18

Hej, det var ett tag sen nu, eller aa typ 2 dagar tror jag men ändå hahah. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om, för jag har inget riktigt ämne att ta upp. (Applåd Emmy) jag var precis nära på att skriva mitt namn med Ä istället för E. Jag kan ...

Av Emmy Almyren - 22 mars 2015 13:07

WOHOO! Idag ska jag spela första fotbollsmatchen för i år!!!!! Även första matchen jag spelar elva-manna. Är så jävla taggad nu!! (Fast även lite nervös) Det är liksom starten på säsongen typ, första matchen för vårt lag med elva-manna och JAG...

Av Emmy Almyren - 20 mars 2015 08:57

jag tänkte att ni kanske ville veta lite mer om mig så här kommer 10 fakta om mig: 1. Jag är född 22 september 2001 2. Jag heter Sofia & Matilda i mellannamn 3. Jag spelar fotboll, fagott och går i dans (fast ska sluta i fagott) 4. Jag spelar ä...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Om du var fast i ett rum vad är det första du skulle tänka på?
 Han/Hon
 Mat
 Kläder
 Din familj
 Ditt husdjur
 Skolan

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2015 >>>

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards