Alla inlägg den 15 mars 2015

Av Emmy Almyren - 15 mars 2015 18:27

Hej igen! Jag fick reda på igår att jag ska till ullared/gekås på påsklovet. Jag ska dit med min kusin, min moster och mamma. Och jag undrar om ni skulle vilja ha någon slags haul fast här då?
Jag tycker själv det är jätte kul att kolla på hauls och sånt så jag tänkte att ni kanske också tycker det.
Jag tror inte att jag kommer köpa jätte mycket men en del, så inlägget/haulen kommer nog bli ganska långt.
Men kommentera om ni vill ha det!

Kram
//Emmy

Av Emmy Almyren - 15 mars 2015 18:25

Hej igen! Jag fick reda på igår att jag ska till ullared/gekås på påsklovet. Jag ska dit med min kusin, min moster och mamma. Och jag undrar om ni skulle vilja ha någon slags haul fast här då?
Jag tycker själv det är jätte kul att kolla på hauls och sånt så jag tänkte att ni kanske också tycker det. Jag tror inte att jag kommer köpa jätte mycket men en del, så inlägget/haulen kommer nog bli ganska långt.
Men kommentera om ni vill ha det!

Kram
//Emmy

Av Emmy Almyren - 15 mars 2015 09:29

Här kommer en bild på jackan!
Bilden är ganska dålig men det får funka.

Kram
//Emmy

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Om du var fast i ett rum vad är det första du skulle tänka på?
 Han/Hon
 Mat
 Kläder
 Din familj
 Ditt husdjur
 Skolan

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2015 >>>

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards